World Travel Market: Οι νέες τάσεις στον τουρισμό, οδηγούν στην εξατομίκευση των διακοπών

World Travel Market: Οι νέες τάσεις στον τουρισμό, οδηγούν στην εξατομίκευση των διακοπών

Tα ταξιδιωτικά brand μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να απομακρυνθούν από την ψηφιακό θόρυβο προσφέροντας εξατομικευμένες συμβουλές και προσωποποιημένες εμπειρίες, σύμφωνα με νέα έρευνα της Mintel που παρουσιάσθηκε στην έκθεση WTM 2018 του Λονδίνου.

Η έρευνα «Global Consumer Trends: Opportunities for the Travel Industry» θα αποκαλύψει τρόπους με τους οποίους οι εταιρίες ταξιδίων μπορούν να αξιοποιούν στο έπακρο τις ανερχόμενες τάσεις στον παγκόσμιο τουρισμό προκειμένου να διατηρήσουν υψηλή ζήτηση.

Οι διακοπές αναμένεται να είναι ένας από τους κλάδους με τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά την αύξηση δαπανών τα επόμενα χρόνια, με εκτίμηση για +16% από το 2017 έως το 2022, έναντι αύξησης 3% των δαπανών για προϊόντα τεχνολογίας.

Πέρα από την πρωτοκαθεδρία των εμπειριών σε σχέση με την απόκτηση υλικών αγαθών, οι καταναλωτές επιθυμούν πιο προσωποποιημένες εμπειρίες ως προνόμιο, και όπως αποκαλύπτει η έρευνα, τα πακέτα για όλους θεωρούνται παρωχημένα.

Οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν ένα ψηφιακό δίλημμα, να παραμένουν διασυνδεδεμένοι όπου κι αν βρίσκονται, ή να απομακρυνθούν από την τεχνολογία. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθεί η χρήσης συσκευών, αλλά να δοθεί έμφαση στο πώς λιγότερο γνωστοί προορισμοί μπορούν να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες τους να αφήσουν τα κινητά τηλέφωνα και να ξεκουραστούν, δήλωσε ο διευθυντής ταξιδίων, αναψυχής και τροφίμων της Mintel, Paul Davies.

Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι το 31% των καταναλωτών εμπιστεύονται την ποιότητα διακοπών που προσφέρουν τα τουριστικά γραφεία περισσότερο σε σύγκριση με τις διαδικτυακές κρατήσεις, με το αντίστοιχο ποσοστό για τους Millennials να φθάνει το 38%.

Ενώ οι Millennials είναι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία σε σχέση με άλλες γενιές, συχνά νιώθουν ανασφάλεια να αγοράσουν ακριβά ταξίδια βάσει πληροφορησης από το διαδίκτυο, αλλά χρησιμοποιούν ταξιδιωτικά brand και επισκέπτονται επιλεγμένους προορισμούς.

Επίσης, οι Millennials επιθυμούν ιδιωτικότητα όπως και οι υπόλοιπες γενιές, όμως προτίθενται περισσότερο να κοινοποιούν προσωπικά τους δεδομένα για να έχουν οφέλη.

Τείνουν να ενδιαφέρονται οφέλη όπως προσωποποιημένες υπηρεσίες, προτάσεις και προσφορές. Αν τα brand πείσουν τους καταναλωτές για το υψηλό value της συναλλαγής, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να κοινοποιήσουν προσωπικά δεδομένα.

Ωστόσο, παρά τους φόβους, τα πακέτα διακοπών είναι ιδιαίτερα περιζήτητα και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Mintel η αξία των πακέτων διακοπών στη βρετανική αγορά για ταξίδια στο εξωτερικό θα παρουσιάσει αύξηση κατά σχεδόν 10% την περίοδο 2017 – 2022.

Όμως αναδεικνύεται και η ανάγκη προσαρμογής και ελαστικότητάς τους καθώς οι ταξιδιώτες επιλέγουν προσαρμοσμένα πακέτα. Μάλιστα, οι Millennials τείνουν να δαπανούν περισσότερα για πακέτα διακοπών που είναι προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις τους.

Μοιραστείτε το... Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinby feather

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *