Ποιες υποθέσεις και πότε θα εξυπηρετούν τα ΚΕΠ, μέχρι νεωτέρας

Ποιες υποθέσεις και πότε θα εξυπηρετούν τα ΚΕΠ, μέχρι νεωτέρας

Σε συνέχεια των εγκυκλίων οδηγιών από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της διασποράς του νέου κορωνοϊού, ο Δήμος Χανίων γνωστοποιεί ότι:

Τα ΚΕΠ θα παρέχουν εξυπηρέτηση, μέσω φυσικής παρουσίας, κατόπιν προσυνεννόησης (τηλεφωνικού ραντεβού) και μόνο για κατεπείγουσες ανάγκες διεκπεραίωσης αίτησης, η οποία δεν μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.

Ο κατεπείγον χαρακτήρας των αιτημάτων πρέπει να πληρεί τουλάχιστον ένα από τα εξής χαρακτηριστικά:

  1. Να αφορά κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της ΚΥΑ/Δ1α/Γ.Π.οικ.9147/10-2-2021 (ΦΕΚΒ534)

  2. Να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη

  3. Να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η έγκριση της μετάβασης (μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή σε κινητό τηλέφωνο) και η υποχρέωση επίδειξης της ως άνω έγκρισης.

Τα στοιχεία επικοινωνίας των ΚΕΠ του Δήμου Χανίων είναι τα εξής:

  • Κυδωνίας 29 (ΚΕΠ0009): 28213 41800

  • Πλατεία Ελευθερίας 1 (ΚΕΠ0335): 28213 45900

  • Εθνάρχου Βενιζέλου 6, Σούδα (ΚΕΠ0820):28213 46011-12

  • Κουνουπιδιανά Ακρωτηρίου (ΚΕΠ0602): 28213 46201-2

  • Λεωφ. Καζαντζάκη 93, Βαμβακόπουλο (ΚΕΠ0832): 28213 46020

  • Μεγίστης Λαύρας 15, Ελ. Βενιζέλου Μουρνιές (ΚΕΠ0993): 28213 46040/46042

Οι ώρες εξυπηρέτησης του κοινού είναι από τις 08:00 έως τις 15:00.

Στις υπόλοιπες περιπτώσεις τα ΚΕΠ μπορούν να εξυπηρετούν, ανεξάρτητα από το επείγον ή μη του αιτήματος, με διεκπεραίωση ηλεκτρονικών αιτημάτων, στις παρακάτω διευθύνσεις:

1. www.ermis.gov.gr

2. www.gov.gr

3. www.mykeplive.gov.gr

Μοιραστείτε το... Facebooktwitterredditpinterestlinkedinby feather