“CHANIA: Always Pure”: Η καμπάνια προσέλκυσης τουριστών του ΕΒΕΧ

"CHANIA: Always Pure": Η καμπάνια προσέλκυσης τουριστών του ΕΒΕΧ

Στρατηγικός στόχος να πεισθούν 3.000.000 Ευρωπαίοι και 300.000 Έλληνες ενεργοί ταξιδιώτες ότι η τουριστική αγορά των Χανίων είναι -όπως πάντοτε- υπέροχη, ανοιχτή και ασφαλής. Αναλυτικά: Στο Επιμελητήριο Χανίων πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 3 Ιουλίου σύσκεψη μετά από κοινή πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, του Γενικού Γρμματέα του Ε.Ο.Τ., κ. Δημήτρη Φραγκάκη και του Προέδρου του Επιμελητηρίου Χανίων, κ. Αντώνη Ροκάκη, με προσκεκλημένους το σύνολο των Προέδρων των Τουριστικών φορέων των Χανίων. Θέμα της συνάντησης: «Ενημέρωση, Δράσεις & Αποτίμηση Έναρξης της Νέας Τουριστικής Περιόδου στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων». Στη εκδήλωση έκαναν παρεμβάσεις οι βουλευτές Χανίων, Ντόρα Μπακογιάννη και Μανούσος Βολουδάκης, καθώς και ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων, Νίκος Καλογερής.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χανίων, κ. Αντώνης Ροκάκης, μεταξύ άλλων, στην παρέμβασή του ενημέρωσε για την ακόλουθη στρατηγική πρωτοβουλία:

«Ο Τουρισμός στα Χανιά, αποτελεί τα τελευταία χρόνια τη βαριά βιομηχανία της τοπικής οικονομίας με αποτέλεσμα το πλήγμα της αιφνίδιας πανδημίας του Covid-19, σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα, προδιαγράφεται ιδιαίτερα σκληρό και για τις επιχειρήσεις μας, ακολουθώντας την παγκόσμια αλλά και εγχώρια τάση της αγοράς μέχρι σήμερα.

Καθώς οι στιγμές είναι ιδιαίτερα κρίσιμες, ο κάθε θεσμικός φορέας οφείλει με σεβασμό στην επιχειρηματική κοινότητα και στην ίδια την κοινωνία να εξαντλήσει στο μέγιστο δυνατόν τα περιθώρια άμεσης και αποτελεσματικής του δράσης στην πράξη, συμβάλλοντας ενεργά στη στρατηγική προσπάθεια της Ελληνικής Πολιτείας για την επανεκκίνηση της εθνικής οικονομίας.

Το Επιμελητηρίο Χανίων αναλαμβάνει λοιπόν κι από πλευράς του το στρατηγικό μερίδιο που του αναλογεί για να ενισχύσει την εξωστρέφεια της Χανιώτικης Τουριστικής Αγοράς και να στείλει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ένα καθαρό και δυνατό μήνυμα – πρόσκληση προς κάθε υποψήφιο πελάτη, κάθε προβληματισμένο από την πανδημία ταξιδιώτη: “CΗΑΝΙΑ, Always Pure” («Χανιά, πάντοτε αγνά»). Αυτός θα είναι και ο τίτλος της στοχευμένης διαφημιστικής μας εκστρατείας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η οποία θα παρουσιαστεί και θα ενεργοποιηθεί σε μερικές ημέρες.

Αιχμή του δόρατος της διαφημιστικής εκστρατείας του Επιμελητηρίου Χανίων, “CHANIA: Always Pure” η παραγωγή ενός διαδικτυακού βίντεο, το οποίο με τις πιο πρόσφατες εικόνες μετά την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, θα διαβεβαιώνει αποτελεσματικά τους ενδιαφερόμενους να ταξιδέψουν επισκέπτες, ότι ο προορισμός των Χανίων είναι πιο όμορφος από ποτέ, αναδεικνύοντας και υπενθυμίζοντας τις μοναδικές παραλίες, τις ορεινές διαδρομές, το θρησκευτικό και πολιτιστικό πλούτο, συνδυαστικά με την πλούσια γαστρονομική παράδοση των Χανίων και τις υψηλού επίπεδου υποδομές φιλοξενίας και εστίασης. Συνδυαστικά με την υπέροχη αυτή τουριστική εμπειρία, για πρώτη φορά, με διακριτικό αλλά καθαρό διαφημιστικό τρόπο θα προωθούνται και τα σημαντικά μέτρα ασφάλειας τα οποία προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλά της Ελληνικής πολιτείας (π.χ. μάσκες και γάντια προσωπικού, αποστάσεις στις ξαπλώστρες κλπ).  

Στην πρωτοβουλία του αυτή το Επιμελητήριο Χανίων δεν σκοπεύει σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει τις δυναμικές και εξελισσόμενες τουριστικές εκστρατείες της Ελληνικής Πολιτείας και της Περιφέρειας Κρήτης, οι οποίες είχαν ήδη παραχθεί κατά το μεγαλύτερό τους μέρος  πριν την αιφνίδια πανδημία. Με ευελιξία και αποτελεσματικότητα όμως τόνισε ο πρόεδρος του ΕΒΕΧ συστρατευόμαστε στην εθνική και παγκρήτια προσπάθεια λειτουργώντας συμπληρωματικά και ενισχυτικά για το αύριο του τόπου μας».

Μοιραστείτε το... Facebooktwitterredditpinterestlinkedinby feather