Πως σχεδιάζουν τους διαδρόμους των super market για να ξοδεύουμε περισσότερα

Πως σχεδιάζουν τους διαδρόμους των super market για να ξοδεύουμε περισσότερα

Κάθε σημείο σε ένα σούπερ μάρκετ φαίνεται πως είναι σχεδιασμένο με ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μας κάνει να αγοράζουμε περισσότερα πράγματα από όσα χρειαζόμαστε στην πραγματικότητα.

Πώς ακριβώς όμως γίνεται αυτό;

Ακολουθούν μερικά τρικ που χρησιμοποιούνται με στόχο τη μεγαλύτερη κατανάλωση:

Για παράδειγμα, το καροτσάκι για τα ψώνια εφευρέθηκε τη δεκαετία του ’30 προκειμένου να επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες χωρίς να χρειάζεται να τα κουβαλάνε.

Οι διάδρομοι είναι κατασκευασμένοι με τέτοιο τρόπο ώστε να κατευθύνουν τους καταναλωτές να τους διασχίζουν μόνο σε ευθεία γραμμή και να μην κόβουν δρόμο για να πάνε στον διπλανό διάδρομο.

Τα προϊόντα και τα τρόφιμα που θέλει το σούπερ μάρκετ να προωθήσει περισσότερο βρίσκονται στο ύψος των ματιών του καταναλωτή ενώ π.χ. τα δημητριακά που έχουν την περισσότερη ζάχαρη είναι σε χαμηλότερο ράφι, ώστε να είναι στο οπτικό πεδίο των παιδιών.

Επίσης, έρευνες έχουν δείξει ότι η απαλή μουσική κάνει τους ανθρώπους να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, ενώ η δυνατή μουσική τους κάνει να κινούνται γρήγορα μέσα στο σούπερ μάρκετ.

Τέλος, το πιο επικερδές σημείο σε ένα σούπερ μάρκετ είναι αυτό που βρίσκεται στο ταμείο

Μοιραστείτε το... Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinby feather

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.