Μόνο με ραντεβού η φυσική παρουσία πολιτών στην ΔΕΥΑΧ

Μόνο με ραντεβού η φυσική παρουσία πολιτών στην ΔΕΥΑΧ

Μετά τα νέα μέτρα και τις ρυθµίσεις που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα  περιορισµού της διασποράς του κορωνοϊού – COVID 19, η Διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων (Δ.Ε.Υ.Α.Χ.) ενημερώνει τους καταναλωτές ότι από την Τρίτη 10/11/2020 και μέχρι νεότερης ανακοίνωσης, οι υπηρεσίες της Δ.Ε.Υ.Α Χανίων θα εξυπηρετούν το κοινό είτε με email στη διεύθυνση info@deyax@.gr, είτε μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στα παρακάτω τηλέφωνα:

Πληροφορίες καταναλωτών Ύδρευσης: 28210 36280,2,3

Πληροφορίες καταναλωτών Αποχέτευσης: 28210 36290

Συνεργείο Ύδρευσης – Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης: 28210 36250,1

Βλάβες Δικτύου Αποχέτευσης: 28210 36225

Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης – Αποχέτευσης (εκτός ωραρίου εργασίας): 28210 44444

Πρωτόκολλο: 28210 36259

Τμήμα Προμηθειών: 28210 36279

Ηλεκτρομηχανολογικό Τμήμα: 28210 36240

Οικονομικό Τμήμα – Λογιστήριο: 28210 36274

Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας: 28210 36223

Εγκατάσταση Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων (Βιολογικός Καθαρισμός): 28210 40714

Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές  μπορούν να χρησιμοποιούν δωρεάν την εφαρμογή στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. (www.deyach.gre-Servises.

Απαραίτητη προϋπόθεση για το e-Services είναι ο χρήστης να έχει e-mail.

Η εφαρμογή e-Services παρέχει στους καταναλωτές τις εξής δυνατότητες:

  • Δυνατότητα άμεσης εξόφλησης των λογαριασμών, μέσω πληρωμής με κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη) εύκολα, γρήγορα με ασφάλεια και χωρίς οποιαδήποτε χρέωση.
  • Άμεση πρόσβαση στο ιστορικό των λογαριασμών ύδρευσης-αποχέτευσης.
  • Ενημέρωση για την Κατάσταση Εκκρεμών Διακανονισμών.
  • Δυνατότητα καταχώρησης νέας αίτησης και προβολή  ιστορικού με τυχόν προηγούμενες καταχωρημένες αιτήσεις.
  • Στατιστικά ποσότητας και αξίας του νερού ανά περίοδο
Μοιραστείτε το... Facebooktwitterredditpinterestlinkedinby feather