Κώστας Καραμανλής: Μόνο με διόδια θα αποκτήσει η Κρήτη ασφαλή ΒΟΑΚ

Κώστας Καραμανλής: Μόνο με διόδια θα αποκτήσει η Κρήτη ασφαλή ΒΟΑΚ

Διόδια «βλέπει» και στην Κρήτη, για λόγους ποιότητας και ασφάλειας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μιλώντας χθες το πρωί, στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.

Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε τη θέση του υπέρ των διοδίων σε όλους τους δρόμους της χώρας, κάτι που σημαίνει πως ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός.

«Αν θέλουμε να έχουμε καλούς και ασφαλείς δρόμους πρέπει να πληρώνουμε διόδια, με μια προφανώς λελογισμένη τιμή, όπως γίνεται και στους ευρωπαϊκούς οδικούς άξονες, αυτό ισχύει για όλους τους δρόμους της χώρας και για τον ΒΟΑΚ» τόνισε χαρακτηριστικά.

Στην ίδια γραμμή με τον Υπουργό ήταν και ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο οποίος μιλώντας την Τρίτη, στο Ράδιο Κρήτη, δήλωσε ότι η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο επιβολής διοδίων στον ΒΟΑΚ, προκαλώντας την αντίδραση των τοπικών βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ.

«Υπήρξε μια πολιτική κοροϊδία από την προηγούμενη κυβέρνηση όσον αφορά στον ΒΟΑΚ. Βρισκόμαστε σε πολύ πρώιμο στάδιο, δεν υπάρχει καμία μελέτη, η προηγούμενη διοίκηση έχει αφήσει ένα σκίτσο. Ακόμα και ώριμα έργα, όπως το Πάνορμος – Εξάντης, εγκαταλείφθηκαν. Ο σχεδιασμός των τριών έργων που θα στοίχιζε περισσότερα στον έλληνα πολίτη έχει εγκαταλειφθεί από τη σημερινή ηγεσία», σημείωσε ο κ. Κεφαλογιάννης.

«Το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα αποτελεί ίσως τη βασική προτεραιότητα όχι μόνο για το Υπουργείο, αλλά και για την ίδια την κυβέρνηση, όπως άλλωστε έχει τονίσει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός. Θα υπάρξει ένας νέος σχεδιασμός με στόχευση να γίνει το έργο όσο το δυνατόν πιο σύντομα με όσο το δυνατόν πιο οικονομικό τρόπο», πρόσθεσε.

«Εξετάζονται όλοι οι τρόποι χρηματοδότησης. Είναι πλέον ώριμες οι συνθήκες να μιλήσουμε ακόμα και θέματα ταμπού όπως είναι τα διόδια. Η δική μας κυβέρνηση λέει αλήθειες. Εξετάζουμε και αυτό το ενδεχόμενο με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση των Κρητικών και Ελλήνων φορολογουμένων. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα επέβαλε σκιώδη διόδια για 30 χρόνια», ανέφερε ο κ. Κεφαλογιάννης.

Και συνέχισε: «Το πιθανότερο είναι ότι σε πολλά σημεία θα ακολουθήσουμε την παλιά χάραξη, αλλά με πολλές παρεμβάσεις γιατί υπάρχουν πολλά προβληματικά σημεία. Ο βασικός λόγος που προκρίνεται αυτή η λύση είναι να ότι αν πάμε σε άλλη χάραξη αυτό θα σημαίνει απαλλοτριώσεις σε μεγάλη έκταση και κατά συνέπεια, περαιτέρω καθυστερήσεις».

Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ Χανίων

Από το γραφείο του ΣΥΡΙΖΑ στα Χανιά, εκδόθηκε η ακόλουθη απάντηση: “Εκφράζουμε την απορία μας για την τοποθέτηση του (Κρητικού) υφυπουργού Μεταφορών της ΝΔ ότι το θέμα των διοδίων στον μελλοντικό ΒΟΑΚ δεν πρέπει να είναι ταμπού, αλλά να το προσεγγίσουμε «με διαφορετικό πνεύμα».

Είναι, άραγε, η δήλωση αυτή ένα ακόμα δείγμα της άγνοιας και της προχειρότητας και με την οποία το σύνολο των στελεχών της συντηρητικής παράταξης, μηδέ του Αρχηγού της εξαιρουμένου, προσεγγίζει το θέμα της κατασκευής ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου στο νησί;

Ή μήπως προλειαίνει το έδαφος;

Την πρώτη εκδοχή δεν μπορούμε να την αποκλείσουμε!

Τη δεύτερη θα θέλαμε ειλικρινά να μην ισχύει διότι μόνο νέες περιπέτειες και καθυστερήσεις μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα.

Η ΝΔ πρέπει επιτέλους να το πάρει απόφαση ότι παρέλαβε ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό για το νέο ΒΟΑΚ, ότι έχουν τρέξει ήδη δύο διαγωνισμοί που ολοκλήρωσαν την πρώτη φάση τους και ότι έχουν δρομολογηθεί με το βέλτιστο δυνατό τρόπο τα μετέπειτα βήματα. Και να μην κρύβεται πίσω από άθλια μισόλογα και συκοφαντίες ότι, δήθεν, παρέλαβε «σκίτσα».

Η κυβερνητική παράταξη συνολικά αναλαμβάνει τεράστια ευθύνη εάν βάλει το μεγάλο αυτό έργο σε νέες και απρόβλεπτες περιπέτειες. Ο Κρητικός Λαός δεν θα της το συγχωρήσει!”

Μοιραστείτε το... Facebooktwitterredditpinterestlinkedinby feather