Έρχεται το “ψηφιακό γκισέ”: Τι είναι και πώς θα λειτουργεί

Έρχεται το "ψηφιακό γκισέ": Τι είναι και πώς θα λειτουργεί

Στις νέες ψηφιακές εφαρμογές που μπήκαν ήδη σε εφαρμογή και σε εκείνες που έρχονται το αμέσως επόμενο διάστημα αναφέρθηκε ο Στέλιος Πέτσας κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.

Όπως είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στο αμέσως επόμενο διάστημα μπαίνουν σε εφαρμογή οι εξής τρεις δράσεις μείζονος σημασίας για τον πολίτη:
Πρώτον: Εγκαινιάζεται νέα διαδικασία επικοινωνίας του πολίτη με το Δημόσιο, το «ψηφιακό γκισέ». Ο πολίτης θα μπαίνει στο gov.gr, θα κλείνει ραντεβού με την υπηρεσία που θέλει και θα κάνει διάσκεψη με τον υπάλληλο σε ώρα που θα συμφωνείται. Εφόσον ζητά κάποιο πιστοποιητικό, ο υπάλληλος θα το εκδίδει ψηφιακά και θα το στέλνει με email. Σε πρώτη φάση, οι υπηρεσίες που θα διαθέτουν «ψηφιακό γκισέ» είναι τα ΚΕΠ, οι ΔΟΥ και ο e-ΕΦΚΑ.
Δεύτερον: Ξεκινά -μέσω του gov.gr- η ψηφιακή κατάθεση αιτήσεων στα ΚΕΠ, τα οποία θα εκδίδουν τα έγγραφα που ζητούνται και θα τα αποστέλλουν στο e-mail του πολίτη.
Τρίτον: Ξεκινά η διαδικασία έκδοσης ληξιαρχικών πιστοποιητικών μέσω του gov.gr.
Όσον αφορά στις ψηφιακές εφαρμογές που μπήκαν σε εφαρμογή, ανάμεσα σε άλλα ο Στέλιος Πέτσας ανέφερε:

Στο αμέσως επόμενο διάστημα μπαίνουν σε εφαρμογή τρεις ακόμη δράσεις μείζονος σημασίας για τον πολίτη.

– Η ανανέωση των δελτίων ανεργίας θα γίνεται αυτόματα και οι εγγεγραμμένοι άνεργοι δεν χρειάζεται να προχωρήσουν σε καμία ενέργεια ανανέωσης.
– Η ενημέρωση του ΑΜΚΑ κάθε πολίτη θα γίνεται πλέον ηλεκτρονικά από τα ληξιαρχεία και οι πολίτες δεν θα χρειάζεται να προσκομίζουν ληξιαρχικές πράξεις γέννησης, γάμου, ή θανάτου συγγενικού τους προσώπου.
– Μια σειρά από υπηρεσίες του μεγαλύτερου ασφαλιστικού οργανισμού, του e- ΕΦΚΑ, όπως η έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας, θα παρέχονται ηλεκτρονικά σε 1,5 εκατομμύριο ελεύθερους επαγγελματίες, απασχολούμενους και αγρότες.

Μοιραστείτε το... Facebooktwitterredditpinterestlinkedinby feather