Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Χανίων: “Η ριγμένη στα έργα Κρήτη δεν χρειάζεται ανεκπλήρωτες υποσχέσεις πολιτικών, αλλά ένα …μετροπόντικα”

Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Χανίων: "Η ριγμένη στα έργα Κρήτη δεν χρειάζεται ανεκπλήρωτες υποσχέσεις πολιτικών, αλλά ένα ...μετροπόντικα"

“Βολές” κατά των τοπικών αρχών, καθώς και κατά του κεντρικού κράτους, για ολιγωρία και αδιαφορία στην εκτέλεση έργων που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη των Χανίων και της Κρήτης συνολικότερα, εξαπολύει η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Νομού Χανίων, σε επιστολή της που δημοσιοποίησε.

Η επιστολή που είναι γραμμένη σε σκωπτικό ύφος, είναι η εξής:

«Οι υποδομές της Κρήτης (κύριο και δευτερεύων οδικό δίκτυο, αεροδρόμια, λιμάνια, ενεργειακή επάρκεια κ.λπ.) πάνω στις οποίες στηρίζεται η ανάπτυξη του νησιού είναι ελλειμματικές εδώ και δεκαετίες ενώ χρόνο με τον χρόνο το πρόβλημα επιτείνεται καθιστώντας προβληματικές τις προβλέψεις για μελλοντική ανάπτυξη στον τουρισμό και όχι μόνο.

Συχνά πυκνά υποδεχόμαστε στο νησί μας πρωθυπουργούς και υπουργούς, τους φιλοξενούμε με χορούς και τσικουδιές, φεύγουν ευχαριστημένοι και μας γεμίζουν υποσχέσεις για μεγάλα έργα.

Τι έχει εισπράξει όμως η Κρήτη όλα αυτά τα χρόνια που σαν Περιφέρεια συμβάλλει κατά αναλογία πληθυσμού (μαζί με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου) λόγω τουρισμού, περισσότερο από κάθε άλλη Περιφέρεια στο ΑΕΠ της χώρας; Ας κάνουμε λοιπόν ταμείο.

1) ΒΟΑΚ κατασκευασμένος την εποχή της Χούντας, με μποτιλιαρίσματα, δεκάδες θανατηφόρα ατυχήματα και αδυναμία εξυπηρέτησης τους καλοκαιρινούς μήνες των χιλιάδων ενοικιαστικών αυτοκινήτων που προστίθενται. Μάλιστα η ιστορία αυτή με τη φωτεινή σήμανση και εκ περιτροπής κυκλοφορία στα Μεγάλα Χωράφια με τις χρονοβόρες καθυστερήσεις αποτελεί δυσφήμιση για τον τουρισμό της περιοχής μας με αρνητικές επιπτώσεις..

2) Ο Νότιος οδικός άξονας Σφακιά – Ιεράπετρα από τη δεκαετία του 1980 εξαγγέλεται, ποτέ δεν έχει ξεκινήσει,

3) Το δευτερεύον οδικό δίκτυο, ασυντήρητο σε άθλια κατάσταση, κατέρρευσε με την πρώτη γερή νεροποντή, αφού κανείς δεν ενδιαφέρονταν για τη συντήρησή του.

4) Αεροδρόμιο Ηρακλείου, πόσες φορές έχει εξαγγελθεί και εγκαινιαστεί από υπουργούς χωρίς να γίνεται η κατασκευή του. Παράλληλα το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης παραμένει χωρίς την προβλεπόμενη σύνδεσή του με τον κόμβο της Σούδας.

5) Λιμάνι Σούδας χωρίς τερματικό σταθμό για εξυπηρέτηση επιβατών, χωρίς αξιόλογη μαρίνα όλο το νησί της Κρήτης.

6) Ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς σύνδεση μέσω καλωδίου με το δίκτυο της Ηπειρωτικής Ελλάδας, με κατανάλωση μαζούτ σε Ξυλοκαμάρα και Αθερινόλακκο, όταν στη γειτονική Τουρκία θα έχουν ηλεκτρισμό από πυρηνική ενέργεια σε λίγο, εμείς θα ευχόμαστε να τη βγάλει και αυτό το καλοκαίρι το δίκτυο με τα λιγότερα δυνατά μπλακ άουτ.

7) Όσο για υπόγεια πάρκινγκ στις πόλεις, τα τούνελ στο περιφερειακό οδικό δίκτυο κ.λπ. αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Όταν λοιπόν στην υπόλοιπη Ηπειρωτική Ελλάδα γινόταν αυτοκινητόδρομοι με τα χρήματα της ΕΕ, Εγνατία Οδός, Ολυμπία Οδός, Ιωνία Οδός κ.λπ., όταν έβρεχε εκεί χρήματα σε εμάς εδώ είχε ανομβρία ευρώ και ξηρασία. Βλέπεται πάντα μας άρεσε να ψηφίζουμε Τοπική Αυτοδιοίκηση με κριτήρια πολιτικά και όχι την ικανότητα διεκδίκησης και απορρόφησης κονδυλίων για έργα υποδομών.

Όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη σήμερα υπογειοποιουνται οι αυτοκινητόδρομοι και περνούν κάτω από τις πόλεις, για να μην επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό πάνω στην επιφάνεια, εμείς εδώ όχι αυτοκινητόδρομο δεν έχουμε, αλλά ακόμα σπαζοκεφαλιάζουμε πώς θα φάμε λίγο από το πρανές στα Μεγάλα Χωράφια για να ξαναγίνει διπλής κατεύθυνσης ο δρόμος.

Η ριγμένη στα έργα Κρήτη δεν χρειάζεται ανεκπλήρωτες υποσχέσεις πολιτικών, αλλά ένα μετροπόντικα που θα ξεκινήσει αμέσως δουλειά…

Κονδύλια της ΕΕ υπάρχουν, μελέτες και πρωτοβουλία απορρόφησης δεν βλέπουμε να υπάρχει, και όλη η ενέργεια δαπανάται στο κυνήγι των ψήφων».

Μοιραστείτε το... Facebooktwitterredditpinterestlinkedinby feather